Partners

ZO!ZijnWij is een project van stichting Going Social en Jonge Reporters. 

ZO!ZijnWij is officieel gelanceerd op 5 september 2015, tijdens De Dag van 1000 Culturen. Het project is een initiatief van ZuidoostPartners, waarmee ZO!ZijnWij nog steeds nauw samenwerkt. Door de jaren heen heeft ZO!ZijnWij met de volgende organisaties samengewerkt:

ZuidoostPartners City Marketing Amsterdam Zuidoost is initiator van het project en ondersteunt en adviseert de organisatie. (2015-2017)

Het Amsterdams Fonds voor de Kunst ondersteunt het Mastertraject. (2017-2018)  

Het Prins Bernhard Cultuurfonds ondersteunt het Mastertraject. (2017-2018)

CBK Zuidoost faciliteert een deel van het Mastertraject. (2017)

NEVERNEVERLAND biedt een deel van de coaching tijdens het Mastertraject. (2017)  

GLLRY Heesterveld faciliteert ruimtegebruik voor het Mastertraject. (2017)

Fotografiemuseum Amsterdam verzorgt enkele Masterclasses. (2017)

Creatieve studio Vinger.nl verzorgt Masterclass book design. (2017)  

Lokale krant Bijlmer&Meer publiceert elke maand een foto van ZO!ZijnWij. (2017)

Op de grote, digitale schermen bij station Bijlmer en de Arenaboulevard publiceert Ngage Media foto’s van ZO!ZijnWij. (2015-2017)

De reizende foto expositie ging van start in SouthEast. (2016)  

Amsterdamse Poort deelt foto’s van ZO!ZijnWij via social media. (2015)

Op de digitale schermen in alle BuurtHuizen van Amsterdam Zuidoost zijn foto’s van ZO!ZijnWij te zien. (2016-2017)

Tijdens het In the Picture Festival was de reizende foto-expo te zien in het Bijlmer Parktheater. (2016)

DVC Amsterdam heeft een fotodoek van 2×2 meter aangeboden dat in het Stadsdeelkantoor hangt. (2016)

Het aanvankelijke thema ‘dragen’ is geïnspireerd door WijkSafari Bijlmer, het theaterproject onder leiding van Adelheid Roosen. De foto’s van Wijksafari Bijlmer zijn ook te zien op de website. (2015)

Ding Communicatie deelt foto’s van ZO! Zijn Wij via social media. (2015)

Gemeente Amsterdam publiceert in 2015/2016 wekelijks een foto van ZO!ZijnWij in de nieuwsbrief van Amsterdam Zuidoost. (2015-2016)

Het idee voor ZO! Zijn Wij voor Citymarketing van Amsterdam Zuidoost komt van Studenten van Urban Management HvA (studenten uit Barcelona, Parijs en Amsterdam).

Leerlingen van het WeekendCollege hebben met een workshop van CheckpointZO try-out foto’s gemaakt voor ZO! Zijn Wij. Enkele foto’s zijn ook te zien op de website. Checkpoint verspreidt de foto’s via social media.

Het thema dragen is geïnspireerd door de fotocampagne van WijkSafari Bijlmer, van Zina Platform. De foto’s van Wijksafari Bijlmer zijn ook te zien op de website. Zina Platform verspreidt foto’s via social media.